Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdą w nim Państwo wady fizyczne prosimy nas o tym poinformować (np.: e-mail reklamacje (at) salon-porcelany.pl) oraz sporządzić dokumentację na swoim koncie klienta w naszym sklepie - ułatwi to i przyspieszy proces reklamacji. Prosimy o odesłanie reklamowanego towaru na adres: Salon Porcelany, Stary Rynek 60A, 82-300 Elbląg. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon lub inny dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia. Oznakowanie przesyłki numerem zwrotu wygenerowanego w systemie przyspieszy reklamację. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. Jeżeli przyczyna reklamacji była bezpodstawna sklep nie zwraca kosztów wysyłki i pobiera opłatę za odesłanie rzeczy.

Document
IdoSell Shop - Prawdziwe Opinie Klientów
5.00 / 5.00 (1 opinia)
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel
zawsze G R A T I S O W A dostawa
w minimum jednej formie wysyłki
wiele wygodnych form realizacji zamówienia 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel