Co zrobić, jak nie została uznana moja płatność przez system bankowy?

Nie martw się. Nasz system został na to przygotowany. Niekiedy brak płatności spowodowany jest błędem połączenia. Na swoim koncie możesz wejść w zamówienie i ponownie dokonać płatności. Jeżeli dalej pojawiają się kłopoty, zmień sposób płatności, który rozwiąże problem. Problemy nie powinny się powtórzyć. Pamietaj, że zawsze możesz poprosić o pomoc przez nasz LiveChat. Bezpieczeństwo transakcji zabezpieczone jest narzędzie SSL, które szyfrują dane przesyłane przez systemy, co gwarantuje pełnię bezpieczeństwa.

<< wróć

Zaufane Opinie IdoSell
4.32 / 5.00 34 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-08-10
Wszystko super :)
2021-05-01
Jakosc herbat rewelacyjna. Jedna gwiazdkę odejmuje za zbyt długi czas oczekiwania na zamówienie i brak obiecanych gratisów przy zamówieniu za 140 zl
zawsze G R A T I S O W A dostawa
w minimum jednej formie wysyłki
wiele wygodnych form realizacji zamówienia 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel